lauantai 10. toukokuuta 2014

Lotta, Lode, Lodeli, Lottis jne jne..


Viime postauksessa Hiitti eli Heta esitteli jo itsensä, joten tässä tulee meitsin esittelyvuoro! Oon siis Lotta, 21-vuotias mansen likka henkeen ja vereen. Varsinkin Kuopioon muuton jälkeen rakkaus Tamperetta kohtaan on vaan voimistunut. Jos koulun sais siirrettyä Tampesteriin niin se ois tosi bueno.. Vielä kolme kouluvuotta Kuopion Männistössä jäljellä huhhuh!

Mutta koska mulla on nyt vähän kiire tehdä tätä, niin tässä on nyt muutama asia musta in a nutshell:

-ainoa harrastukseni on salilla käyminen
-rakastan vaatteita, muotia ja kaikkea siihen liittyvää. Siinä syy miksi opiskelen nyt vaatetusalaa
-inhoan ikäviä ihmisiä, draamaa jos mut vedetään siihen mukaan, itsekkyyttä, julkisia vessoja ja maksalaatikkoa
-kaverit ja perhe on mulle kaikki kaikessa. Käyn aina moikkaamassa porukoita kun on mahdollisuus, ja loput ajasta vietän mun huikeiden frendujen kanssa
-oon kaukosuhteessa mun boyfriendin Markuksen kanssa, joka asuu meidän entisessä yhteisessä kämpässä Tampereella. Siellä majailen aina, kun oon viikonloput Tampereella
-en osaa piirtää
-mulla on pohjaton maha, syön kaikkea ja aina kaiken (paitsi sitä maksalaatikkoa)
-ajelen vaaleansinisellä sitikalla, jonka nimi on Voitto. Sen tunnistaa söpön uljaasta olemuksesta, rättikatosta ja siitä, että siellä popitetaan aina Vadelmavenettä tai Robinia
-haluaisin matkustella enemmän. Muutenkin kuin vain Kuopio-Tampere väliä
-oli tilanne tai fiilis mikä tahansa, kuuntelen musiikkia. Aina. Ja parhaimmat biisit repeatilla kunnes ne kuluu puhki
-mulla on joka viikko uus lempibiisi jonka esittelen kamuille. Nyt se on Chris Brownin Loyal
-kyllästyn nopeasti, esim hiusten väri, malli ja tyyli vaihtuu aina monta kertaa vuodessa. Innostun asioista äkkiä, mutta innostus myös laantuu yhtä nopeasti kuin se tulikin
-himoitsen louboutineja ja lisää lippiksiä

en tähän hätään löytänyt muutakaan julkaisukelpoista kuvaa niin tässä kuva huhtikuulta ennen kuopion kuuluisia palomiesbileitä

Lisää tietoja tulee varmasti myöhemmissä postauksissa lisää, nyt kiireellä laittaan itteeni ihmisen näköseks ja sitten kauppojen kautta katsomaan suomen jääkiekkopelii. Illalla synttäripaardeille jännittään euroviisujen finaalia ja kannattaan Softengine voittoon!!

-Lode

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti