perjantai 9. toukokuuta 2014

Kuka on Hiitti eli Heta?

Istun jo toista tuntia Siperian entisessä Wayne's coffeessa, tää on nykyään joku fancy Cafe Pala, mutta se on täysin epäolennaista.

Selattuani facebookkia ja twitteriä ihan liian kauan, muistin, että tämä blogi on pitkän harkinnan jälkeen oikeasti olemassa, ja koska mulla ei ole muutakaan tekemistä just nyt, teen sen mitä pitääkin ja avaan teille vähän sitä kuka mä oon ja mitä mun pään sisällä liikkuu.

Edellisessä postauksessa tuli jo vähän taustatietoja musta ja Lotasta, mutta tärkein tais unohtua: Ollaan siis kämppiksiä.

Muutettiin yhteen (kuulostaapa väärältä) viime ystävänpäivänä, asuttuamme ensin toistemme naapureina neulamäessä.
Asuttiin molemmat eri soluissa, mutta samassa pihassa ja joskus Joulun aikaan (vai uuden vuoden?) vietimme yhteisen viikonlopun kaverimme Laren asunnolla ja päätimme hankkia kimppakämpän.

Asunnosta tulee varmaan ihan kokonaan oma postauksensa, koska se on meidän vauva, silmäterä, jonka jokainen pöytä ja taulu on huolellisesti aseteltu feng shuita noudattamatta....ei nyt ihan, mutta kyllä siellä näkyy se mun ja Lotan tyyli, joka molempien onneks on aika samanlainen, niin ei tule tappeluita yksityiskohdista.

Mutta kuten otsikossa lupailin, kerron nyt enemmän itsestäni:

Mä oon Heta, eli Hiitti kavereiden kesken, hauska tavata.


selfie, ah.

Oon 20-vuotias, vuosimallia 1993 ja paljasjalkainen tamperelainen.

Harrastuksiin kuuluu matkustelu, valokuvaus enemmän tai vähemmän aktiivisesti, sekä cosplay


cosplay-puku, lukekaa wikipediasta mitä se meinaa.

Vaatetusmuotoilua opiskelemaan hakeuduin, sillä tulevaisuudessa haluaisin työskennellä teatterissa puvustuksessa, suunnitelijana, jos vain mahdollista. Toki myös sen takia, että muoti ja vaatteiden suunnittelu on kiinnostavaa, ja on cool kertoo kaikille opiskelevansa muotia.

Vapaa-ajalla tykkään kokata (Lotta saa sit tiskata), kattoo telkkaria, käydä salilla ja jos oon Tampereella niin myös ulkoilla koiran kanssa....ja tietysti käydä baarissa yms. "tavallista" parikymppisen elämää.

Mun lempiruoka on ruoka ja lempijuoma on kylmä ja kuiva valkoviini, lempivärit on musta ja valkoinen ja kaikki sävyt siitä väliltä, lempivaate on farkut, joita en pari vuotta sitten edes osannut käyttää.

Jos saisin miljoonan, tuhlaisin sen Michael Korsin laukkuun, matkusteluun ja ostaisin ehkä auton...

Mulla on kaksoissisko nimeltä Henna, joka muutti eilen Hong Kongiin, fiilikset siitä on vielä vähän hakusessa, teen siitäkin ehkä oman postauksen, sitten kun oon saanut ajatukseni kasaan.
Henna ja mä ollaan oltu aina aika läheisiä ja vähän jännittää, että miten pärjään ilman sitä fiksumpaa osapuolta, ja miltä tuntuu viettää kesä "yksin", sillä ollaan aina tehty paljon yhdessä ja etenkin kesäisin.

Mutta siitä lisää myöhemmin.

No, siinä tais olla kaikki tarpeellinen, ainakin suurinpiirtein.

Lähden tässä muutaman tunnin päästä kohti Turkua ja Cosvisionia, mutta sitä ennen vielä salille ja pakkailua....

-Hiitti










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti