torstai 5. kesäkuuta 2014

Itkunaurua ja Manse in my heart.

Tiedättekö sen tunteen kun löydätte kassillisen vanhoja vaatteita ja sit siellä onkin muutamia aarteita?

No mulle kävi just niin, löysin sellasen hienon nahkasen matkalaukun jossa oli suurimmaks osaks mun siskon vaatteita, mutta sinne oli eksyny myös mun omaisuutta, lieneekö ollut "lainassa" rakkaalla kaksoissiskollani?  

Anyway, sovittelin siinä sitä sun tätä, kunnes huomasin, että mikään ei oikeesti enää sovi mulle! Tässä vaiheessa tuli se itkunauru, koska ilmeisesti mun puolen vuoden salitreeneillä  on jotain vaikutusta kun kaikki vanhat vaatteet on liian isoja eikä istu. 

No mutta mitäpä sitä murehtimaan, sehän on just siistiä ja nyt mulla on loistosyy shoppailla lisää kuteita kesäks!

Oon myös vierastanu koko pienen ikäni napapaitoja, eikä ne vieläkään varsinaisesti ihan se ykkönen oo, mutta tänä kesänä ekaa kertaa 20 vuoteen mä oon uskaltanu laittaa sellasen päälle ja jopa astua ulos ovesta tuntematta itteeni norsuks nenäliinassa.
siinä se on, napaita! lisäsin tohon vielä farkkuliivin.

Viikonloppuna on cosplaytapahtuma eli sitä pukuilua ja mulla on melkein kaikki valmiina (not). Tän päivän ohjelmaan kuuluu siis aamutakin ompelua (jep), korsetin viimeistely (eri puku) ja tekoviiksien osto. Mutta mä en oo tänään tehny mitään mitä piti!

Katoin aamulla mittaria ja koska se näytti +24 lämpöö ja eilisen arskan tuhlasin pyykkituvalla ja isovanhempien vierailuun, päätin tänään ottaa ilon irti. Kellohan on siis vasta kaks, että ehtiihän tässä duunailee vielä vaikka mitä.
Kävin siis äsken Pekan kanssa pitkällä lenkillä ja siihen nähden, että on torstai, on Tampereen keskusta ihan liekeissä.
Nieminen, Pekka Nieminen.
Käveltiin Särkänniemen ohi sopivasti silleen, että kuultiin ne kuulutukset kun se aukee ja ihmiset ryntää sisään.

Näsinneula selfie ja ihana aurinko
Kävin heittään Pekan kotiin ja jatkoin matkaa keskustorille koska kuulin musiikkia sieltä, eikä tarvinnut pettyä, siellä oli esiintymässä Uudesta päivästäkin tuttu Vihreät valot, aika energinen livebändi!




Nyt mä jatkan mun aurinkoista päivää ja urakoin noi puvut yöllä loppuun. Ehkä. Tai sit mä lähden terassille. 

-Hiitti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti