sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Lomaton loma

Kuten jo edellisessä postauksessa mainittiinkin, meillä on nyt kuukauden joululoma.

Mun (Hiitin) osalta loma alkaa oikeesti vasta uuden vuoden jälkeen, koska just nyt oon työleirillä eli muuttamassa meiän porukoita niiden uuteen asuntoon. Oon fyysisesti ja henkisesti ihan kestävyyden äärirajoilla, mutta kohta se on onneks ohi.

Jos muutto neulamäestä Männistöön oli suhteellisen kivuton ja nopea homma, niin tää on kaiken sen vastakohta, ollaan kuitenkin asuttu tossa nykyisessä kämpässä yli 10 vuotta, eli siellä on aika monta laatikkoo täynnä esimerkiks "leluja" eli laatikoita joihin oon pienenä tunkenu kaikki romut, eli roskat.
Toinen ikävä homma on kangaslaatikot ja "cosplaytarvikkeet" eli laatikot/kassit täynnä kaikkee muka hyödyllistä ja turhia tilkkuja.

No, enempää en jaksa ees valittaa, on tässä hyvätki puolet, sisustaminen on mun toinen intohimo muodin ohella ja toi uus asunto on käytännössä tyhjä pohja, ollaan äitin kanssa jo katottu jos jonkinlaista tapettia ja tuolia ja veikkaan, että tosta kämpästä tulee aika huikee, vaikken siellä ite asukaan kun viikonloput.

Valitsin esim, tälläsen kauan himoitsemani koivutapetin ja tuolin omaan huoneeseeni:

Kuopiossa ei saa tapetoida, niin nautitaan Tampereella sit siitäkin



Pahinta tässä muutto/sisustusbuumissa on se, että tavaraa vaan löytyy ja löytyy, enkä tosiaan halua viedä kaikkee kuopioon! Jos en oo ihan kuollu ku palaan kuopioon, niin ehdottomasti teen samanlaisen kylmän roskiinheitto/raivausrumban myös siellä!

Ainiin, oon mä senkin verran poistunu muuttohelvetistä, että käytiin Ikeassa ostamassa vähän muuttolaatikoita ja sitä ennen Ideaparkissa jouluostoksilla, onneks oon nyt ostanu kaikki joululahjat niin ei tarvii niistä stressata erikseen. Törmäsin sattumalta myös armaaseen kämppäkaveriini Lottaan Ikeassa.
ikeaselfie ja jenkkisotilaslookki

Stressi-ihon hoitoa kiinatyyliin...ööö...okei

Eilen otin ensimmäisen oikeen vapaaillan muutosta, koska sekä Tallinnan tytöt,että Henna oli kaikki Suomessa ja koin suurta tarvetta vähän maistella alkoholia, käytiin tanssimassa ja syömässä ja pelaamassa bilistä,oli megasuperhubaa.

Eilinen kadutti yllättävän vähän, kun tänään roudasin loputkin kamat vintiltä alas, nyt saan onneks rentoutua mökillä vähän ja huomisen pyhitän kouluhommille, ehkäpä elämä vielä voittaa.

-Hiitti

PS: sain kiinasta tuliaisena ihania vaatejuttuja, jes!
PPS: koitan diilata meille isompaa telkkaria, so far so good...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti